Welkom Daywize!
Bij Royal van der Leun geloven we dat Automatisering en Digitalisering onze werkprocessen kunnen vergemakkelijken. Daarom introduceren we jullie hier Daywize, onze gloednieuwe HR & Recruitment tool waarmee je gemakkelijk je eigen gegevens kunt wijzigen en vanaf nu documenten digitaal kunt ondertekenen. Maar Daywize biedt nog veel meer mogelijkheden, dus lees snel verder voor alle informatie.


Maar waarom is dit belangrijk voor jou?
Digitalisering is natuurlijk iets wat om ons heen gebeurt, daarin moeten wij als organisatie ook blijven groeien en de kroon op ons werk verder voortzetten.
Maar Automatisering is iets wat je in je voordeel kunt laten werken. Dat is dus ook hetgeen er wordt vergemakkelijkt met Daywize, er zijn diverse workflows ingericht in het systeem waardoor de processen geautomatiseerd verlopen naar de desbetreffende rollen zoals HR en Salarisadministratie.
Zijn er dan ook nog dingen nieuw in Daywize voor jou?
DAYWIZE STELT ZICHZELF EVEN VOOR

Maar wat kan ik dan met Daywize?
Daywize werkt voor medewerkers en managers met een ESS/MSS methode. Dat staat voor Employee selfservice en Managers selfservice, dat houdt dus in dat je zelf vanaf nu ook acties kunt uitzetten vanuit je profiel. Dat houdt in dat er aan jouw profiel standaard al een aantal actie knoppen zijn toegevoegd o.a. wijzig mijn gegevens (en vanaf het nieuwe jaar ook), bijzonder verlof aanvragen en het kopen van extra verlofdagen. Momenteel zijn we nog druk bezig met de Recruitment en Talent module, daarmee kunnen we dus ook via het systeem nieuwe collega's aandragen en het beoordelingsformulier voor de functioneringsgesprekken vooraf doornemen en invullen.
Maar Loket dan?
Loket blijft actief, maar enkel als middel voor de Salarisadministratie, het Werknemersloket zoals we dat dus op dit moment kennen. Dat verdwijnt en wordt vervangen door Daywize. Loket voedt door middel van een koppeling Daywize met informatie, zoals ook jouw loonstrook. Deze informatie zal vanaf nu dus beschikbaar zijn in Daywize.

Wat verwachten wij van jou?
Je zou ons heel erg helpen, door in te loggen in Daywize en via je profiel je gegevens te controleren. Voeg ook even een foto van jezelf toe, dan sta je ook automatisch in het smoelenboek (voor intern gebruik) en wijzig waar nodig je wachtwoord. Ook kun je een vaste digitale handtekening instellen, zodat je deze niet telkens opnieuw hoeft te maken onder een digitaal document.
Indien er taken voor jou zijn als medewerker of leidinggevende, krijg je vanzelf een notificatie in je mail met een berichtje dat er een nieuwe taak voor jou klaar staat. Deze kun je dan in Daywize openen en uitvoeren, dat kan bijvoorbeeld zijn om een digitale handtekening te zetten.
Als je vragen hebt omtrent Daywize, loop gerust even binnen bij HR. We helpen je graag!
Groetjes Team HR
En nu?
Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan het verder perfectioneren van Daywize. Onder andere door jouw personeelsdossier qua documenten over te zetten, het kan dus zo zijn dat je wellicht nog iets mist. Geen zorgen, alles is er nog maar moet alleen nog even worden overgezet naar Daywize. Het kan ook voorkomen dat je wellicht op een foutje stuit, laat het dan alsjeblieft aan ons weten zodat we het kunnen verbeteren/aanpassen.
